Gratis fragt over 295 kr. - ellers 25 kr.

Gratis fragt over 295 kr. - ellers 25 kr.

Dag-til-dag levering

Dag-til-dag levering

Kvalitet til lavpris

Kvalitet til lavpris

Bedst bedømte

Bedst bedømte

Kategorier

Ofte stillede spørgsmål

Tilbage x

Find svar på dine spørgsmål her

Vi bestræber os altid på at sende så hurtigt som overhovedet muligt. Vi får varer fra vores leverandører alle hverdage, og da vi selv er lagerførende på de fleste produkter, som vi sælger på Jala Helsekost, kan vi levere rigtig hurtigt.
Nedenfor kan du tjekke status på din ordre ved at indtaste dine oplysninger.

Se status på din ordre >>
Mangler der en vare at komme på lager og vil du have de resterende varer du har bestilt? Så anbefaler vi at du får sendt din ordre uden de varer som ikke er på lager. Varen ville ikke blive eftersendt og beløbet på ordren er naturligvis justeret, således at der kun trækkes penge for det tilsendte.

Tryk på knappen herunder og udfyld med informationer. Herefter får du muligheden for at sende ordren unden manglende vare.

Send ordren uden manglende varer >>
Ønsker du at annullere din ordre, kan det sagtens lade sig gøre. Tryk på knappen og udfyld siden med dine oplysninger.

Du kan også blot at kontakte vores kundeservice på jala@jala-helsekost.dk eller via kontaktformularen her. Dog håndterer vi ikke email i kundeservice efter 16.00 i hverdagene og i weekenden, så du kan derfor ikke forvente den bliver annulleret.

Annuller din ordre >> 

Jeg nåede ikke at annullere min ordre, inden den blev sendt – hvad gør jeg nu?
Når du ikke at annullere din ordre, inden vi afsender den fra vores lager, eller fortryder du dit køb efter ordren er afsendt kan vi ikke længere stoppe ordren. Hvis den er bestilt til en pakkeshop kan du skrive til jala@jala-helsekost.dk, og bede os om at kalde pakken tilbage. 
Hvis du har bestilt med hjemmelevering beder vi dig om at kontakte kundeservice, så vi kan fortælle hvordan du skal returnere pakken.
Vi vil helst aflevere pakken i din postkasse hvis du har bestilt hjemmelevering. Hvis pakken er for stor til at kunne være deri, lægger DAO den i en plastikpose ved døren. Hvis det ikke er muligt at levere pakken til døren, eller hvis dette findes usikkert, så tager DAO den med til nærmeste daoSHOP.

Det kan også skyldes at pakken er for stor, DAO leverer primært pakker om natten/tidlig morgen på scootere. Derfor må forsendelserne højst veje 3 kg (inkl. emballage).
Endvidere skal varerne kunne pakkes i en kasse med følgende mål: 
  • Højde: 10,5 cm
  • Længde: 31,5 cm
  • Bredde: 23,5 cm
Når en ordre overskrider størrelse og/eller vægt, er vi desværre nødt til at ændre forsendelsen til en pakkeshop, hvor der ikke er samme begrænsing på størrelse/vægt
Vi har desværre ikke mulighed for at tilføje varer til din ordre.

I praksis er dette fordi din betaling er "låst" på det beløb du godkendte da du tastede dine kortoplysninger - og vi kan umuligt hæve mere end dette beløb. Din betaling er altså sikret igennem NETS, så vi kan aldrig hæve mere end du oprindeligt bestilte for. Det er din sikkerhed som er i højsædet ved os.

Vi kan dog i nogle tilfælde nå at annullere din ordre (hvis den ikke allerede er sendt), og så kan du lægge en ny ordre med den ekstra vare.

Kontakt vores kundeservice på e-mail jala@jala-helsekost.dk og forhør dig, om vi kan nå at få annulleret din ordre.
Ordrebekræftelser har desværre en tendens til at havne i dit SPAM-filter så prøv altid at kigge der først. Dit SPAM-filter kan også hedde 'Uønsket Post' eller 'Reklame', alt afhængig af dit mailsystem.

Det sker heldigvis sjældent, at vores system ikke får afsendt en ordrebekræftelse til den mailadresse du har oplyst ved placeringen af din ordre - og faktisk er det tit blot fordi du er kommet til at taste din e-mail adresse forkert.

Ønsker du en bekræftelse af, at din ordre er gået igennem, skal du bare sende en mail hvor du oplyser dit fulde navn samt hvilken mailadresse du har registreret dig med hos jala-helsekost.dk.
Vi vil undersøge om ordren er gået igennem og vende tilbage til dig hurtigst muligt.
Hos Jala Helsekost sender vi størstedelen af vores pakker inden for 1-3 hverdage. Hvis du mod forventning ikke har modtaget din levering inden for denne periode, kan du hurtigt tjekke, hvorfor din pakke lader vente på sig. 


Se status på din ordre >>

Du kan også kontakte vores kundeservice ved at skrive en e-mail til jala@jala-helsekost.dk. Husk altid at oplyse dit ordrenummer i din henvendelse til kundeservice.
Hvis du af en eller anden grund fortryder dit køb efter pakken er afsendt fra os kan du stadigvæk fortryde dit køb ganske nemt.

Vi henviser for en sikkerheds skyld til vores forretningsbetingelser, så du altid har de helt opdaterede og gældende betingelser. Gå til vores forretningsbetingelser her.
(Regeringen og e-mærket regulerer dette en gang om året - og vi vil gerne overholde alle regler så du er bedst muligt sikret som kunde)

Hvis du allerede nu ved, at du ikke ønsker din pakke og den er på vej i posten, så kan du blot "nægte modtagelse" som det hedder. Dog er dette ikke muligt hvis du har bestilt med DAO.
Hvis den er landet i en pakkeshop, kan du skrive til os og bede os om at kalde pakken tilbage. Herefter vil vi sætte pengene tilbage på det kort, du har betalt med.
Har du modtaget din ordre og har fortrudt købet, er du velkommen til at sende din ordre retur til os.

I begge tilfælde, vil vi bede dig huske, at skrive til vores kundeservice pr. mail, hvor du informere om at du har fortrudt dit køb. Her må du meget gerne oplyse dit ordrenummer, så vi hurtigt og nemt kan ekspedere din sag, når den kommer ind ad døren.
Du har naturligvis to års reklamationsret, som gælder fra den dag du modtager dine varer.

Hvis varen er gået i stykker under fragt ved ankomst, skal du reklamere inden 5 dage efter, at du har opdaget fejlen. Ellers har du reklamationsret i 24 måneder under købelovens regler, hvis et produkt går i stykker.

Vi henviser lige for en god ordens skyld til vores forretningsbetingelser. Gå til vores forretningsbetingelser her
I praksis er det dog ikke så langhåret som juraen gør det til. Du kan enten kan få varen ombyttet, pengene tilbage, eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. (Forudsat at reklamationen er berettiget, naturligvis)

Du kan som udgangspunkt kun klage over fejl, der viser sig senest op til to år efter du har fået varen leveret. For varer med begrænset holdbarhed, er din klagemulighed afgrænset af holdbarhedsperioden, Hvis du opdager en fejl, skal du hurtigt rette henvendelse til vores kundeservice - og det er du jo allerede i gang med.

Sådan gør du: 
Du skal blot sende en e-mail til vores kundeservice og beskrive problemet. Sørg for at oplyse det pågældende ordrenr. og hvilken vare det drejer sig om i mailen. Jo mere info vi kan få på forhånd, jo hurtigere kan vi hjælpe dig.

Vigtigt: 
Send ikke noget retur til os før du har skrevet med os. Vi kan ofte hjælpe hurtigere og bedre end du tror :)
Mangler der noget i din ordre, så beklager vi naturligvis mange gange! Vi er heldigvis kun mennesker og af til laver vores dygtige pakkeriansatte altså en fejl.

Men bare rolig:
Der er højest sandsynligt blot tale om en pakkefejl, og det får vi naturligvis rettet så hurtigt vi kan. Du bedes blot skrive en mail til vores kundeservice og beskrive fejlen - og oplyse dit ordrenummer. Så undersøger vi sagen og få eftersendt den manglende vare hurtigst muligt, hvis der er tale om en pakkefejl.
Dog skal du reklamere inden 5 dage efter, at du har opdaget fejlen. Hvis der er gået over 5 dage, kan vi desværre ikke hjælpe dig med den manglende vare. 

SÅDAN GØR DU:
Skriv en e-mail til jala@jala-helsekost.dk.
Kontakt os altid inden du sender en vare retur.
Såfremt du ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret, bedes du venligst udfylde formularen herunder, hvorefter du kan udskrive dokumentet.
Vedlæg venligst blanketten sammen med din returforsendelse. Har du ikke en printer, kan du vedlægge et håndskrevet dokument, hvoraf de ønskede informationer fremgår. Du skal stadig udfylde formularen.


Din fortrydelsesret løber fra det tidspunkt, du modtager varen.
Skulle du mod forventning fortryde dit køb, har du 14 dages fortrydelsesret. Det vil sige, at du til enhver tid kan returnere dit køb inden for 14 dage fra den dato, hvor du har givet meddelelse om, at du vil fortryde dit køb. Som forbruger har du ret til at teste din vare på almindelig vis – ligesom du ville gøre i en butik – og stadig have mulighed for at returnere varen.

Returadresse
Firtal Web A/S
Att: Jala Helsekost
Møgelhøj 8
8520 Lystrup

Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage. Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

OBS: Vi skal oplyse, at alle produkter indenfor personlig pleje, fødevarer og kosttilskud, vitaminer samt deslige har en værdiforringelse på 100% såfremt du åbner pakningen - og du vil derfor til enhver tid få refunderet 0 DKK hvis du returnerer en vare i brudt emballage.

Du skal selv betale for returneringen af produktet, denne omkostning refunderer vi ikke.

I henhold til bekendtgørelsen om forhandling af håndkøbslægemidler uden for apotek, §14, stk. 2 må vi ikke sælge lægemidler som er returneret fra en anden kunde, Vi er derfor også nødsaget til at betragte returnerede lægemidler som 100% værdiforringede og vil derfor vil du få refunderet 0 DKK hvis du returnerer en sådan vare.

Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen.

Du mister derfor din fortrydelsesret, hvis du bryder forseglingen på varer, der af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret.
Du kan altid se lagerstatus på en vare forud for bestilling, ved at klikke helt ind på produktets side. Her står produktets lagerstatus anført lige under "Læg i kurv" knappen. 
Du vil enten kunne se, at varen er på lager, eller et estimat på hvornår vi forventer at modtage varen på lager igen. 
Du kan betale med kreditkort eller Mobilepay.

Følgende betalingskort understøttes: Visa Dankort, Visa, Mastercard, Maestro.

Ifølge lovgivningen må vi først trække penge fra dit kort, når varerne sendes afsted til dig.

Når du laver din ordre, og indtaster dine betalingsoplysninger eller betaler med Mobilepay, accepterer du blot, at vi må hæve dine betaling, når din ordre sendes.

Når ordren er afsendt, vil du opleve at pengene hæves på din konto. På dit kontoudtog vil der fremgå vores firmanavn Jala Helsekost.

Når en ordre annulleres, vil betalingen ligeledes blive det, og der vil derfor ikke bliver hævet penge i din bank.
Du kan tilføje gave- og rabatkoder til din ordre, så du får rabat eller en gave inkluderet bestillingen.

Gave-/rabatkoden indtastes i feltet under "Indtast gavekortsnummer eller rabatkode.." der findes i indkøbskurven og når du går til checkout. Husk at klikke på "Indløs" når koden er indtastet. 

Vil gave- eller rabatkoden ikke virke bedes du kontrollere for slåfejl, samt at du har opfyldt eventuelle kriterier for anvendelse af koden. Ofte vil dette være i form af et minimumsbeløb på ordren. 
Du får en faktura fra os så snart ordren er behandlet og afsendt. I din email "Din ordre er nu afsendt", er din faktura vedhæftet. 

Er den ikke vedhæftet i mailen, kan du dog altid kontakte vores kundeservice og anmode om at få den tilsendt.
MitID er en ny identifikationssøgning, der erstatter NemID. Det betyder, at du fremover skal bekræfte din identitet gennem MitID appen eller SMS kode, når du handler online. 

Skiftet til MitID sker som et led i at øge sikkerheden ved onlinehandel, så din identitet beskyttes. Du kan læse mere om MitID her.
1. Udfyld dine kortoplysninger - herunder:
  • Kortnummer
  • Udløbsdato
  • Kontrolcifte (CVV/CVC-nummer)
2. Godkend betaling via to-faktor-godkendelse
Herefter skal din betaling godkendes på en af følgende to måder: MitID-app eller SMS-kode.
Du skal indtaste dit brugernavn og din adgangskode, og godkende betalingen via enten MitD appen eller SMS-kode. 

Vælger du at godkende via SMS-kode, så gøres det via en engangskode og en personlig kode, du selv opretter. Det kræver at du er registreret hos NETS med dit mobilnummer og et kodeord til dit betalingskort, således, at NETS kan sende dig engangskoder. Dette skal gøres inde på NETS hjemmeside.
 
Undgå to-faktor-godkendelse - betal med Mobilepay 
Du kan også vælge at betale din ordre med Mobilepay hurtigt og sikkert. Ved betaling med Mobilepay er der allerede to-faktor-godkendelse integreret i din betaling.
Sådan betaler du med Mobilepay:
  • Vælg Mobilepay som "Betalingsmåde" i kurven
  • Indtast dit telefonnummer og tryk "Fortsæt"
  • Du får nu en betalingsanmodning fra Mobilepay på din telefon, som du skal godkende
  • Godkend betalingen på din telefon
OBS: Efter de nye sikkerhedskrav kan du opleve, at du skal godkende din første nethandel med Mobilepay med MitID, hvis du aldrig tidligere har betalt på den måde. Det skal gøres via. MitID-appen.

Vi giver fri levering på alle ordrer over 295 kr. Det betyder at du blot skal lægge varer i kurven for min. 295 kr. for at opnå fri fragt.

Når du har indtastet din fakturaadresse kan du vælge mellem følgende gratis leveringsmetoder:
  • DAO pakkeshop
  • DAO hjemmelevering
Det skyldes, højst sandsynligt, at din pakkes mål og vægt overskrider DAO's begrænsninger på hjemmelevering. DAO leverer primært pakker om natten/tidlig morgen på scootere. Derfor må forsendelserne højst veje 3 kg (inkl. emballage) 

Envidere skal varerne kunne pakkes i en kasse med følgende mål:
  • Højde: 10,5 cm 
  • Længde: 31,5 cm 
  • Bredde: 23,5 cm
Når en ordre overskrider størrelse og/eller vægt, forsvinder muligheden desværre. Du kan dog altid vælge DAO Pakkeshop, hvor der er gratis fragt ved 295 kr.
Hvis du er kommet til at indtaste ufuldstændige leveringsoplysninger på din ordre bedes du hurtigst muligt skrive eller ringe til os.

Du skal blot oplyse dit ordrenummer, og samt de oplysninger du ønsker korrigeret.

Hvis ordren ikke er pakket endnu, så kan vi hurtigst muligt rette fejlen, og få sendt din ordre afsted til dig, med de korrekte oplysninger. Skulle ordren være sendt afsted med forkert navn/adresse, så vil den højst sandsynlig ende i en pakkeshop, såfremt adressen er ugyldig.

Hvis den bliver leveret på den fejlangivet adresse, så beder vi dig kontakte husstanden på denne adresse.
Er et eller flere af dine produkter gået i stykker under fragt, bedes du kontakte os hurtigst muligt på e-mail jala@jala-helsekost.dk.

For at give dig den bedste hjælp, bedes du venligst oplyse dit ordrenummer samt vedhæfte villeder af selve pakken, indpakningen og det/de produktet/produkter, der har taget skade, indtil vi har været i dialog omkring problemet, og løst det for dig.
Nej, vi kan desværre ikke tilbyde levering til andre lande end Danmark på nuværende tidspunkt.
Hvis vi er kommet til at sende dig et forkert produkt, beklager vi mange gange. 

Du må meget gerne kontakte vores kundeservice på jala@jala-helsekost.dk, hvor du bedes oplyse dit ordrenummer samt et billede af det forkerte produkt samt dets stregkode. Så sørger vi for at fejlen ikke sker igen.

Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del eller intet af købsbeløbet tilbage. 


Varerne skal returneres i original emballage, og evt. beskyttende emballage og produktet må ikke være brudt. Du har med andre ord pligt til at returnere varen i væsentlig samme stand og mængde, som den er modtaget. Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen, kan vi desværre ikke refundere for. 


I henhold til bekendtgørelsen om forhandling af håndkøbslægemidler uden for apotek, §14, stk. 2 må vi ikke sælge lægemidler som er returneret fra en anden kunde. Derfor er vi nødsaget til at betragte returnerede lægemidler som 100% værdiforringede og vil derfor vil du få refunderet 0 DKK hvis du returnerer en sådan vare.

Du har naturligvis to års reklamationsret, som gælder fra den dag du modtager dine varer. 

Hvis varen er gået i stykker under fragt ved ankomst, skal du reklamere inden 5 dage efter, at du har opdaget fejlen. Ellers har du reklamationsret i 24 måneder under købelovens regler, hvis et produkt går i stykker. 

Du skal blot sende en e-mail til vores kundeservice og beskrive problemet. Sørg for at oplyse det pågældende ordrenr. og hvilken vare det drejer sig om i mailen. 
Send ikke noget retur til os før du har skrevet med os. Vi kan ofte hjælpe hurtigere og bedre.
Grundet den danske lovgivning på området for kosttilskud, er det begrænset hvad vores kundeservice må rådgive og vejlede om. 

Når det er sagt vil vi naturligvis gerne forsøge at hjælpe dig med dit spørgsmål. Såfremt det ikke er noget vi må hjælpe med, anbefaler vi at du kontakter dit lokale apotek, som har den faglige kompetence til at vejlede og rådgive dig. Alternativt kan du kontakte din egen læge. 

Vi beklager, at vi ikke altid kan være behjælpelige, men håber på din forståelse.  
Først og fremmest vælger du de varer du ønsker at købe og lægger dem i kurven. 

Når du har lagt en vare i kurven ved at klikke på "Læg i kurv" knappen kommer der et pop-up vindue frem, der giver dig mulighed for at gå direkte til checkout, gå til din indkøbskurv eller at fortsætte med at bestille. Ønsker du at gå direkte til bestilling klikker du på "Til checkout",  ønsker du at gå til indkøbskurven trykker du på "Gå til indkøbskurven" og ønsker du at fortsætte med at handle klikker du på "Shop videre".

Når du har lagt alle de ønskede produkter i kurven kan du klikke på kurven oppe i højre hjørne, hvis ikke pop-up vinduet vises. Her ses en oversigt over de produkter du har i kurven, og du har her mulighed for at rette i antallet af produkter, samt fjerne uønskede produkter.

Du kan også tilføje en eventuel rabat - eller gavekode i feltet under "Indtast gavekortsnummer eller rabatkode". Husk at klikke på "Indløs" knappen. 
Hvis ikke du skal bruge en rabat - eller gavekoden og du er klar til at bestille trykker du på "Gå til checkout". Her indtaster du leveringsinformation, medmindre du allerede har en konto eller er logget ind. 

Når alle felter er udfyldt klikker du på "Fortsæt til fragt og betaling", hvor du vælger betalingsmetode og leveringsmetode. 

Her kan du endnu engang gennemgå din ordre, og sikre at alle oplysninger er korrekte.

Inden du gennemfører krydses feltet med "Jeg har  læst og accepteret handelsbetingelserne" af. Dernæst kan du trykke "Gennemfør ordre", hvor du vil blive videresendt til betalingsvinduet. Hele transaktionen foregår på en krypteret linje direkte mellem dig og NETS, således at dine kortinformationer ikke overføres til os.

På sidste side kan du se, at bestillingen er gennemført og dit ordrenummer vil ligeledes fremgå. Vi sender dig også en ordrebekræftelse pr. e-mail. 
Det er desværre ikke muligt at afhente din ordre på vores matrikel. 

Du bedes derfor vælge en af de leveringsmetoder vi tilbyder, hvor du med DAO allerede kan forvente at modtage din pakke i løbet af 1-2 dage.
Hvis du har tilmeldt dig vores nyhedsbrev, og ikke længere ønsker at modtage det, så kan du afmelde det via ethvert nyhedsbrev, som du modtager. Nederst i e-mailen, vil der stå “afmeld” som du kan klikke på og afmelde dig vores nyhedsbrev.
For at kunne betjene og servicere dig, registrerer vi en mængde relevant persondata om dig. 

I henhold til Persondataforordringen har du som registreret hos Jala-Helsekost altid mulighed for at få indsigt i eller slettet din data. I disse tilfælde bedes du skrive til vores kundeservice på jala@jala-helsekost.dk. 
I Danmark er det ikke lovligt at hæve pengene for en ordre før den er afsendt. Dog findes der betalingskort, hvor beløbet bliver reserveret lige efter købet. 

Har du gennemført en bestilling og betalt med MasterCard eller VISA Election, og efterfølgende annulleret din ordre, så vil beløbet fortsat være reserveret på din konto. Denne reservation varer i 28 bankdage, og kan ikke fjernes af andre end din bank. Reservationen udløber automatisk efter de 28 bankdage. 

Om du kan få slettet en reservation, afhænger af de kortholderregler, der fulgte med, da du fik dit kort. Reglerne fra bank til bank minder meget om hinanden, men kan dog variere, så kontakt din bank for mere info. Eller vent evt. på, at de 28 bankdage er gået, og reservationen ophører af sig selv. 

Jala-Helsekost har ingen adgang til at få denne reservation slettet, det er udelukkende din bank.
Tryk her for at læse mere om reserverede beløb på E-mærket. 
Har du ikke fundet svar på dit spørgsmål, skal du være mere end velkommen til at kontakte os på telefon eller email, så vi kan hjælpe dig.
Vi besvarer alle emails indenfor 24 timer fra vi har modtaget din henvendelse - og ofte langt hurtigere end det. 


Alternativt kan du ringe til os på telefon 89 88 08 89, hvor telefonen er åben:
  • Mandag til torsdag kl. 10.00-16.00 
  • Fredag kl. 10.00-15.00
  • Lørdag og søndag kl 08.00-12.00 
Vi gør opmærksom på, at telefonen er lukket mellem 12.00 - 13.00.
Information om tilbagetrækninger kan findes ved at trykke herunder:
Ved at have en konto på Jala-Helsekost følger en række fordele, såsom at du kan gennemføre dine køb meget hurtigere, gemme flere leveringsadresser, se og spore dine ordrer på din konto og meget mere.

Klik på "Log ind" som er placeret oppe i højre hjørne af hjemmesiden. Indtast dine log-in oplysninger og tryk på "Log ind".  Har du mistet dit kodeord til din kundekonto, kan du nulstille det ved at trykke på "Har du glemt din adgangkode? Klik her". Se mere om nulstilling af kodeord under “Hvordan nulstiller jeg adgangskoden til min konto?”
Hvis du har en kundekonto hos os, og desværre har glemt eller mistet din kode, så kan du altid selv nulstille den.

Oplever du problemer med at nulstille dit kodeord, så kontakt vores kundeservice via mail på jala@jala-helsekost.dk.
Nej. Det er ikke muligt tilkøbe et abonnement med diverse fordele mod månedlig betaling. Man kan i stedet bruge sin kundekonto, hvor man ganske gratis handler fra gang til gang og kun betaler for sin ordre.
Stoptiderne viser, hvornår du skal bestille inden for, at få din ordre med i næste forsendelse. Stoptiderne varierer mellem de forskellige transportører, vi benytter. 

Nedenfor kan du se, hvornår du skal have bestilt for, at få din ordre med ved næste afhentning. Vi afsender med den valgte transportør:

Mandag-torsdag
Fredag
Lørdag
Søndag
DAO SHOP16.00
16.00
16.0016.00
DAO HOME19.3016.0016.0016.00
GLS17.3016.0016.00
Postnord17.3016.00
InstaBox19.0015.00

Helligdage: 
På helligdage sender vi som udgangspunkt kun pakker med DAO hjemmelevering og DAO pakkeshop. Shoptiderne på disse dage er kl. 16.00. Vi gør opmærksom på, at de fleste pakkeshops holder lukket i helligdagene. GLS, Postnord & Bring vil først blive sendt næste hverdag.