Ofte stillede spørgsmål
Find svar på dine spørgsmål her
Når du ikke at annullere din ordre, inden vi afsender den fra vores lager, eller fortryder du dit køb efter ordren er afsendt kan vi ikke længere stoppe ordren. Hvis den er bestilt til en pakkeshop kan du skrive til jala@jala-helsekost.dk, og bede os om at kalde pakken tilbage.
Endvidere skal varerne kunne pakkes i en kasse med følgende mål:
- Højde: 10,5 cm
- Længde: 31,5 cm
- Bredde: 23,5 cm
Se status på din ordre >>
Du skal blot sende en e-mail til vores kundeservice og beskrive problemet. Sørg for at oplyse det pågældende ordrenr. og hvilken vare det drejer sig om i mailen. Jo mere info vi kan få på forhånd, jo hurtigere kan vi hjælpe dig.
Send ikke noget retur til os før du har skrevet med os. Vi kan ofte hjælpe hurtigere og bedre end du tror :)
Skriv en e-mail til jala@jala-helsekost.dk.
Firtal Web A/S
Att: Jala Helsekost
Møgelhøj 8
8520 Lystrup
Ifølge lovgivningen må vi først trække penge fra dit kort, når varerne sendes afsted til dig.
Når ordren er afsendt, vil du opleve at pengene hæves på din konto. På dit kontoudtog vil der fremgå vores firmanavn Jala Helsekost.
Når en ordre annulleres, vil betalingen ligeledes blive det, og der vil derfor ikke bliver hævet penge i din bank.
Gave-/rabatkoden indtastes i feltet under "Indtast gavekortsnummer eller rabatkode.." der findes i indkøbskurven og når du går til checkout. Husk at klikke på "Indløs" når koden er indtastet.
Er den ikke vedhæftet i mailen, kan du dog altid kontakte vores kundeservice og anmode om at få den tilsendt.
1. Udfyld dine kortoplysninger - herunder:
- Kortnummer
- Udløbsdato
- Kontrolcifte (CVV/CVC-nummer)
2. Godkend betaling via to-faktor-godkendelse
Undgå to-faktor-godkendelse - betal med Mobilepay
Sådan betaler du med Mobilepay:
- Vælg Mobilepay som "Betalingsmåde" i kurven
- Indtast dit telefonnummer og tryk "Fortsæt"
- Du får nu en betalingsanmodning fra Mobilepay på din telefon, som du skal godkende
- Godkend betalingen på din telefon
- DAO pakkeshop
- DAO hjemmelevering
- Højde: 10,5 cm
- Længde: 31,5 cm
- Bredde: 23,5 cm
Du skal blot oplyse dit ordrenummer, og samt de oplysninger du ønsker korrigeret.
Hvis ordren ikke er pakket endnu, så kan vi hurtigst muligt rette fejlen, og få sendt din ordre afsted til dig, med de korrekte oplysninger. Skulle ordren være sendt afsted med forkert navn/adresse, så vil den højst sandsynlig ende i en pakkeshop, såfremt adressen er ugyldig.
Hvis den bliver leveret på den fejlangivet adresse, så beder vi dig kontakte husstanden på denne adresse.
For at give dig den bedste hjælp, bedes du venligst oplyse dit ordrenummer samt vedhæfte villeder af selve pakken, indpakningen og det/de produktet/produkter, der har taget skade, indtil vi har været i dialog omkring problemet, og løst det for dig.
Du må meget gerne kontakte vores kundeservice på jala@jala-helsekost.dk, hvor du bedes oplyse dit ordrenummer samt et billede af det forkerte produkt samt dets stregkode. Så sørger vi for at fejlen ikke sker igen.
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del eller intet af købsbeløbet tilbage.
Varerne skal returneres i original emballage, og evt. beskyttende emballage og produktet må ikke være brudt. Du har med andre ord pligt til at returnere varen i væsentlig samme stand og mængde, som den er modtaget. Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen, kan vi desværre ikke refundere for.
I henhold til bekendtgørelsen om forhandling af håndkøbslægemidler uden for apotek, §14, stk. 2 må vi ikke sælge lægemidler som er returneret fra en anden kunde. Derfor er vi nødsaget til at betragte returnerede lægemidler som 100% værdiforringede og vil derfor vil du få refunderet 0 DKK hvis du returnerer en sådan vare.
Når det er sagt vil vi naturligvis gerne forsøge at hjælpe dig med dit spørgsmål. Såfremt det ikke er noget vi må hjælpe med, anbefaler vi at du kontakter dit lokale apotek, som har den faglige kompetence til at vejlede og rådgive dig. Alternativt kan du kontakte din egen læge.
Vi beklager, at vi ikke altid kan være behjælpelige, men håber på din forståelse.
Når du har lagt en vare i kurven ved at klikke på "Læg i kurv" knappen kommer der et pop-up vindue frem, der giver dig mulighed for at gå direkte til checkout, gå til din indkøbskurv eller at fortsætte med at bestille. Ønsker du at gå direkte til bestilling klikker du på "Til checkout", ønsker du at gå til indkøbskurven trykker du på "Gå til indkøbskurven" og ønsker du at fortsætte med at handle klikker du på "Shop videre".
Når du har lagt alle de ønskede produkter i kurven kan du klikke på kurven oppe i højre hjørne, hvis ikke pop-up vinduet vises. Her ses en oversigt over de produkter du har i kurven, og du har her mulighed for at rette i antallet af produkter, samt fjerne uønskede produkter.
Du kan også tilføje en eventuel rabat - eller gavekode i feltet under "Indtast gavekortsnummer eller rabatkode". Husk at klikke på "Indløs" knappen.
Når alle felter er udfyldt klikker du på "Fortsæt til fragt og betaling", hvor du vælger betalingsmetode og leveringsmetode.
Her kan du endnu engang gennemgå din ordre, og sikre at alle oplysninger er korrekte.
Inden du gennemfører krydses feltet med "Jeg har læst og accepteret handelsbetingelserne" af. Dernæst kan du trykke "Gennemfør ordre", hvor du vil blive videresendt til betalingsvinduet. Hele transaktionen foregår på en krypteret linje direkte mellem dig og NETS, således at dine kortinformationer ikke overføres til os.
På sidste side kan du se, at bestillingen er gennemført og dit ordrenummer vil ligeledes fremgå. Vi sender dig også en ordrebekræftelse pr. e-mail.
Du bedes derfor vælge en af de leveringsmetoder vi tilbyder, hvor du med DAO allerede kan forvente at modtage din pakke i løbet af 1-2 dage.
I henhold til Persondataforordringen har du som registreret hos Jala-Helsekost altid mulighed for at få indsigt i eller slettet din data. I disse tilfælde bedes du skrive til vores kundeservice på jala@jala-helsekost.dk.
- Mandag til torsdag kl. 10.00-16.00
- Fredag kl. 10.00-15.00
- Lørdag og søndag kl 08.00-12.00
Klik på "Log ind" som er placeret oppe i højre hjørne af hjemmesiden. Indtast dine log-in oplysninger og tryk på "Log ind". Har du mistet dit kodeord til din kundekonto, kan du nulstille det ved at trykke på "Har du glemt din adgangkode? Klik her". Se mere om nulstilling af kodeord under “Hvordan nulstiller jeg adgangskoden til min konto?”
Mandag-torsdag | Fredag | Lørdag | Søndag | |
DAO SHOP | 16.00 | 16.00 | 16.00 | 16.00 |
DAO HOME | 19.30 | 16.00 | 16.00 | 16.00 |
GLS | 17.30 | 16.00 | 16.00 | |
Postnord | 17.30 | 16.00 | ||
InstaBox | 19.00 | 15.00 |