OBS! Ny NemID godkendelse ved kortbetaling | Læs mere her
Køb for 295 kr. mere, og få fri levering
Januarudsalg - Spar op til 50% Til en sund start på året - Se mere her >>

Sikker betaling hos Jala Helsekost

Nye EU-lovkrav: To-faktor-godkendelse fra den 4. januar
Online betaling bliver nu endnu mere sikkert med to-faktor-godkendelse.

| Hvad er to-faktor-godkendelse?
| Sådan gennemføres betaling
| Betal med Mobilepay
Sikker betaling

Hvad er to-faktor-godkendelse?

Nye EU-lovkrav om onlinehandel betyder, at du fremover skal godkende dine kortbetalinger på nettet med enten NemID eller en personlig kode.
OBS: Vælger du NemID skal du bruge Nøgleapp eller Nøgleviser - papkort kan ikke anvendes.

Alternativt kan du betale med Mobilepay, som ikke kræver to-faktor-godkendelse.

Hvorfor er to-faktor-godkendelse nødvendigt?

To-faktor-godkendelse er et ekstra lag af sikkerhed til dig, der som forbruger handler online. Det giver større sikkerhed online, og har til hensigt at mindske risikoen for misbrug og svindel online.


Sådan betaler du med to-faktor-godkendelse

1. Udfyld kortoplysninger
Når du gennemfører din ordre, skal du indtaste følgende oplysninger:

  • Kortnummer
  • Udløbsdato
  • Kontrolcifre (CVV/CVC-nummer)



2. Godkend betaling
Herefter skal din betaling godkendes på en af følgende to måder:

  • Godkend med NemID-app eller SMS-kode: Indtast brugernavn og adgangskode, og godkend betalingen via. NemID-app eller SMS-kode.
  • Engangskode og personlig kode: Du modtager en engangskode på SMS, som indtastes med en selvvalgt, personlig kode. Det kræver, at du registrerer dit mobilnummer og et kodeord til dit kort. Dette skal gøres på NETS' hjemmeside (åbner i et nyt vindue).


Indtast dine oplysninger

Step 1

Bekræft med NemID eller SMS

Step 2

Din bestilling er gennemført

Step 3

Betal med Mobilepay - hurtigt og sikkert

I betaling med Mobilepay er der allerede to-faktor-godkendelse på dit køb, og du møder derfor ikke yderligere to-faktor-godkendelse

Sådan betaler du med Mobilepay

  • Vælg Mobilepay som "Betalingsmåde" i kurven
  • Indtast dit telefonnummer og tryk "Fortsæt"
  • Du får nu en betalingsanmodning fra Mobilepay på din telefon, som du skal godkende
  • Godkend betalingen på din telefon

OBS: Efter de nye ændringer kan du være ude for, at du skal godkende din første nethandel med NemID, når du bruger Mobilepay. Her kan du godt bruge nøglekortet (papkortet).


Har du brug for hjælp?

Vores kundeservice sidder klar til at hjælpe dig, hvis du har problemer med to-faktor-godkendelse i betalingen. Vi bestræber os på at svare alle henvendelser så hurtigt som muligt.

Mail: jala@jala-helsekost.dk

Telefon: 89 88 08 89
10.00 - 12.00 & 13.00 - 15.00 (mandag til fredag)

Varen tilføjes til din kurv

Kunne ikke tilføje til kurven

Gå til bestilling

Opdaterer din indkøbskurv

cart-loader