Bedst bedømteIntet kortgebyrHurtig leveringFuld returrete mærkete-mærketFri levering over 295 kr. - ellers 25 kr.
002950Du har opnået fri fragt.

Navigation

Sådan bestiller du

Kender du navnet på en bestemt vare, kan du benytte ”SØGEFELTET” øverst midt på siden, hvor du kan skrive navnet eller dele af navnet på produktet, producentens navn, varenummer osv..

Sådan bestiller du på vores hjemmeside:

  1. Indtast søgeordet i ”Søgefeltet”
  2. Tast navnet på det ønskede produkt
  3. Angiv antal
  4. Tast på symbolet ”Tilføj til kurv”
  5. Ønsker du ikke at bestille flere produkter, tast ”Gå til kurven”
  6. Ønsker du at foretage flere køb, tast på ”Bestil mere”
  7. Indtast atter søgeordet i ”Søgefeltet”
  8. Tast navnet på det ønskede produkt
  9. Angiv antal
  10. Tast atter på symbolet ”Tilføj til kurv”
  11. Ønsker du at se, hvad du har i din Indkøbskurv, skal du taste på ”Gå til kurven”
  12. Ønsker du ikke at bestille flere produkter, taster du ”Til betaling”
  13. Har du købt for mindst 800 kr. pr. ordre, kan du frit vælge (1 gave) mellem 4 forskellige Bonusgaver i menuen
  14. Har du købt for mindst 1500 kr. pr. ordre, kan du i stedet vælge (1 gave) mellem 8 forskellige Bonusgaver i menuen
  15. I begge tilfælde: Tast "vælg et bonusprodukt fra liste"
  16. Ønsker du ingen Bonusgave skal du sætte flueben i feltet "Nej tak" til at modtage Bonusprodukt
  17. Tast nu på symbolet "Til betaling"
  18. Ønsker du at oprette dig som kunde (dvs. med brugernavn og password), så kan du her aktivere tasten i øverste højre hjørne "Login" og "Opret dig som kunde her". Alle felterne med en * skal udfyldes og du finder selv på et unikt brugernavn og password
  19. Ønsker du ikke at oprette dig med brugernavn og password, så udfylder du blot felterne med en rød * ved Adresse.
  20. Skal pakken leveres på en anden adresse, så sætter du et flueben i feltet "Levering til anden adresse", og udfylder felterne. Du kan også vælge at få pakken leveret til en GLS pakkeshop eller til en erhvervsadresse. Venligst oplys dit mobilnummer, så du løbende kan blive orienteret fra GLS.
  21. Alle handler er baseret på forudbetaling: Du kan betale med "kort" direkte på hjemmesiden, eller vælge "Kontooverførsel", hvor du laver en bankoverførsel via din egen webbank. Vi sender varerne når din betaling er registreret hos os
  22. Tast nu på symbolet "Godkend og betal" og gennemfør din betaling
  23. Du vil nu modtage en ordrebekræftelse i din indbakke. Modtager du ikke denne, er der sandsynligvis en fejl i den opgivne mailadresse.
Mangler du informationer omkring din bestilling, kan du maile til jala@jala-helsekost.dk eller kontakte kundeservice på telefonnummer 9737 1061.

Angående Kortbetaling:

Angiv korttype, fx. Dankort.
Kortnummer:16 cifre, der står på forsiden af betalingskortet.
Udløbsdato: 4 cifre, der står på forsiden af betalingskortet.
Kontrolcifre: De 3 sidste cifre, der står på bagsiden af kortet (ikke Reg.nr. eller Kontonr.).

Sådan laver du din favoritliste:

Du skal være logget ind (dvs. du skal være oprettet som kunde)
Tryk på "Info" på det pågældende produkt
Derefter trykker du på bjælken "Tilføj til favoritliste"
Under din egen profil finder du "Favoritliste"
Der er mulighed for at slette et produkt fra favoritlisten - ved at aktivere det røde kryds til højre for "Tilføj til kurv".

Ekstra bestilling - jeg fik ikke det hele med?

Lav en ny ordre på hjemmesiden.
Skriv i bemærkningsfeltet, at der er tale om en tillægsordre - henvis evt. til det første ordrenummer. Du kan skrive i bemærkningsfeltet til posten. Har du bestilt for mindre end 295 kr., så tillægges automatisk 25 kr. i ekspeditionsgebyr. Vi fratrækker dette gebyr manuelt - når ordrerne sendes samlet. Vi kan altid reducere i det reserverede beløb, men vi kan aldrig hæve mere (af sikkerhedsmæssige årsager).

Vil ikke godkende min e-mailadresse - linjen er rød?

De angivne e-mailadresser stemmer ikke overens.
Det er vigtigt, at man taster e-mailadresserne manuelt i begge felter - man må IKKE kopiere eller bruge andre hjælpefunktioner til at få udfyldt feltet. Herved kan der komme et "usynligt" felt/anslag med ind i e-mailadressen, som vil blive takseret som et anslag - og dermed står der ikke det samme i begge felter. Derfor bedes man skrive begge e-mailadresser manuelt.

MobilePay?

Vores system accepterer desværre ikke MobilePay, så derfor kan vi ikke tage imod denne betalingsform. Ønsker du at forudbetale UDEN brug af betalingskort, så kan du vælge "Bankoverførsel" som betalingsmetode. Herefter kan du overføre beløbet manuelt til vores bankforbindelse (nærmere detaljer oplyses på din ordrebekræftelse).


Adresse info

Jala Helsekost ApS
Løversysselvej 3B
7100 Vejle
Tlf.: 97371061
E-mail: jala@jala-helsekost.dk

Informationer


Betalingskort

DankortVisaVisa Electron
MaestroMastercardJCB